Pages

Tuesday, May 18, 2010

Bila otak da sarat..

Pernah x rasa blurr, x bleh nk pk papa..
Pernah x rasa, berat sgt pala otak..

Biaq la org nk kata pala ho ka.. apa ka.... biaq la...
Yang penting otak aku dapt jalan semula.. aku berharap otak aku dapt kembali seperti sedia kala... fikiran kembali waras.. mampu tafsirkan, mampu susun satu demi satu... fikir aku mampu akan aku mampu..
Akan aku biarkan otak memainkan peranan dia..
Aku slalu salah... salah anggap pada otak aku.. memandang rendah n remeh padanya.. apa benar aku tidak mampu??
Wahai otak.. aku thiqah padamu.. buatlah apa yang engkau rasa nk buat.. fiukirlah apa yang engkau rasa perlu fikir...  x akan aku halanginya lagi...
Otak-otak... makan pun sodap..
Setengah orang tanya, akai ada ka..?
Uish.. kasaq nampak.. abdul wahib kata kalau x percaya “operate lah dada, xray lah hati”

Fuhh..
Wahai otak.. lepas ni, supaya engkau bertambah shat..
Akan aku benarkan engkau berfikir YA, AKU BOLEH!!! Sebelum engkau fikirkan soal TIDAK BOLEH!!!
Aku pasti akan berdepan dan mendepani... apa saja rintangan alah kecik ja pun...
TGNA pernah berkata “Hanya duri-duri kecil ja pun”

wallahualam

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails