Pages

Wednesday, September 29, 2010

Sahabatku pergi lagi.. Azuan POlimer

Al-Fatihah juga buat Azuan Polimer yang telah meninggal pagi semalam.. akibat dari kemalangan pulang dari  program Rasmi antara universiti di Bangi... Beliau dijangka terlalu mengantuk lalu terlanggar devider dagn beg2 kuat dan akhirnya melambung2 dan dilanggar pula oleh sebiuah van..

HUHU~ tiada gambar beliau dalam simpanan aku... huhu

begitulah nasib seorang lagi shabat ku yang juga sama2 kami diketika berada di Majlis Presiden2, Beliau juga merupakan Presiden Kelab Silat Gayong Malaysia.. Beliau cukup aktif. kami selalu berkongsi idea & brainstorming bersama untuk laksankan program2 universiti,.. beliau sangat membantu.

Kenangan berpraktikal di ACM Sdn Bhd dulu.. menjadikan aku lebih rapat dengan beliau.. 6 bulan kami bersusah payah bersama...

namun pakan daya, hari ni dia pergi dulu... tarikh 29hb September ni akan cuba aku ingati sebagai tarikh kehilangan beliau...

Kehilangan seorang demi seorang pergi meninggalkan aku mungkin ada msge yang Allah nk sampaikan pada aku... aku yakin detik e2 pasti akan sampai pada aku..

tetapi kenapalah aku sering gagal untuk nak bersiap ke arah e2.. MATI PASTI AKAN SAMPAI.. TUNGGU SEBENTAR JA LAGI...

ASTAQFIRULLAHAL AZIM....

ALFATIHAH UNTUK BELIAU...


1 comment:

Shabab said...

salam takziah...al-fatihah untuk allahyarham..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails