Pages

Monday, August 9, 2010

'Sahabat baru'-nak mai umah

Alhamdulillah, semalam dapat sahabat baru ... dia da mesage..  dia kata nak mai umah... seronoknya.. cakap kat dia.. mai jalah.. janga malu2...

dia ni.. jarang2 dapt mai.. setahun sekali dia ja mai... dia kata dia tiap tahun mai.. tapi dia kata.. aku x dak kat umah.. x nak layan dia.. haha.. siap marah2 lagi.. kata aku sombong.. hehe... huhu.. maaf eh..

besa la student... tambah2 lak tahun ni dah finl year dah... sebuk ngan FYP lak pas ni... ntah la....

dia kata nak mai juga... aku  kata mai jalah... tapi sebenarnya aku pun x kenai dia lagi..haha, cam nalah bsahabt tp x kenal lag..  2 pun melalui sahabat satu lagi...

dapt taw pun dari sahabat 1 lg nih.. dia yang gtaw..  semalam dia msge,.. tersentak gak aku tagh2 malam tekejut...

 ni msge dia...:-

 ermm... xpalah soklah post pasai mesege dia 2..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails