Pages

Tuesday, January 5, 2010

Soalan & Jawapan (menarik)



Anda berada di stesen bas dan rakan anda ternampak sambil bertanya:
"Tunggu bas ke?"
Anda harus menjawab: "Taklah aku tengah tunggu helikopter, lambat plak ari nie ye"

Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan rakan sebilik anda bertanya:
"Ko nak g mandi ke?"
Jawab : "Taklah aku nak pi main layang-layang kejap, ko nak join?"

Anda sedang menulis surat dan rakan anda menegur:
"Aik? tulis surat nampak?"
Jawab : "Oh ye ke? aku tak prasan ah...tangan aku bergerak sendiri"

Anda sedang makan nasi dan ada orang tegur:
"Makan nasik?"
Jawab : " Mata ko buta ke ape? Kan aku tengah main bola ni ni?"

Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda bertanyer:
"Baru balik dari keje?"
Jawab : "Taklah, saya dari rumah, nak pi keje lah nie...opis saya dah pindah kat rumah..dan rumah saya dah pindah kat opis"

Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan sepejabat menegur: "Eh kau sibuk ke?"
Jawab : Tak payah jawab, perhatikan muka dia pastu lempang laju-laju pipi dia.

Anda sedang menonton tv cerita melayu, rakan anda datang lalu bertanya:
"Eh citer melayu ke?"
Jawab : "Bukanlah, inikan citer Ultramen Taro menentang Raksasa dari Planet X...ko tunggu jap nanti Ultramen keluar".

sumber: syok.org

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails