Pages

Sunday, January 10, 2010

Al-Fatihah buat sahabatku

assalamualaikum wbh

Salam takziah buat keluarga 2 sahabat seperjuanganku yang ditimpa kecelakaan nahas jalan raya. Nahas teruk itu telah mengakibatkan Mohd Faizul meninggal dunia ditempat kejadian manakala Fadhiri turut tenat. Kenangan bersama sehari sebelum kejadian masih lagi mekar di ingatan.


Buat Faizul kita doakan agar rohnya diberi ketenangan, dilimpahi rahmat n magfirah, mga2 matinya dikira sebagai mati syahid, dan juga kita berharap dengan pemergian beliau, akan lahir lebih ramai mujahid2 yang akan menyambung mata rantai perjuangan ini.











Buat Fadhiri, didoakan agar segera sembuh, dibebaskan dari alam yang menyakitkan, dan ketahuilah disinilah tarbiyyah kita teruji, yakinlah dengan ujian sebegini pastinya dapt meningkatkan lagi iman n kesungguhan kita untuk berjuang selagi mana hayat masih dikandung badan. Kata Syidina Umar AL-Khattab "Siapa yang bersabar di atas ujian, Allah sempurnakan sabarnya lalu memasukkannya ke dalam Syurga mana yang dia suka."

 Ada hikmah yang Allah sediakan, Sedar x sedar, Allah sedang memberi nikmat kepada untuk anta berehat sebentar sebelum nak melangkah lebih jauh.. Ana doakan kita semua diredhai oleh ALLAH swt.

AL-FATIHAH buat mereka.

2 comments:

junaidi ahmad said...

Takziah. Al Fatihah.

mira_safiah said...

salam...nak ambik ni letak kat blog.x da ms nak menulis lagi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails